برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار جامانده نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۰۷۷۵
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار جامانده نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار داوطلب در ثبت‌نام با تأخیر نوبت دوم کنکور خبر داد و گفت: آزمون سراسری صبح و بعدازظهر ۲۱ تیرماه و صبح ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کریمیان اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به‌دلیل هم‌زمانی با انتخابات ریاست‌جمهوری به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. نوبت دوم آزمون سراسری در صبح و بعدازظهر ۲۱ تیر و صبح ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از همین رو به‌دنبال درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین‌شده (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به‌منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان، تصمیمی اتخاذ شد که صرفاً در روز‌های یکشنبه (۶ خرداد) و دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تأکید کرد: در مجموع، بیش از ۲۷ هزار نفر نسبت به ثبت‌نام با تأخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۳ اقدام کردند.

مشاور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مایل بودند از نمره آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ استفاده کنند، می‌بایست در یکی از دو نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده باشند. داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در این مرحله به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود نداشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->